Uchwała Zarządu Nr 72/190/05

Uchwała Nr 72/190/05

Zarządu Powiatu Siemiatyckiego

Z dnia 24 lutego 2005r

 

w sprawie powołania Komisji Przetargowej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania mającego na celu wyłonienie banku do wykonania obsługi bankowej budżetu Powiatu Siemiatyckiego

 

 

Na podstawie art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) Zarząd Powiatu postanawia, co następuje:

 Powołuje się Komisję Przetargową do przygotowania i przeprowadzenia postępowania mającego na celu wyłonienie banku do wykonania obsługi bankowej budżetu Powiatu Siemiatyckiego w okresie od 1 lipca 2005 r. do 30 czerwca 2010 r..  Ustala się następujący skład osobowy Komisji Przetargowej oraz zakres obowiązków jej członków:

 

L.p.

Imię i nazwisko

Funkcja w komisji

1.

Przewodniczący

Walentyna Tararuj

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: przedstawienie do zatwierdzenia Zarządowi Powiatu propozycji wyboru trybu udzielenia zamówienia wraz z uzasadnieniem, projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia o zamówieniu oraz o udzieleniu zamówienia, projektów innych dokumentów. Udzielanie wyjaśnień dotyczących treści siwz. Analiza i ocena ofert, a w szczególności przedstawienie Zarządowi Powiatu propozycji wykluczenia wykonawców, odrzucenia ofert, wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania.

2.

Sekretarz

Andrzej Szepietowski

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: przygotowanie ogłoszenia o zamówieniu i o udzieleniu zamówienia oraz projektów innych dokumentów, umieszczenie ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej. Analiza i ocena ofert pod względem formalnym, a w szczególności sporządzenie dokumentacji postępowania, obsługa administracyjno-biurowa.

3.

Członek

Lucyna Rychlik

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: szacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, opracowanie formularza cenowego. Udzielanie wyjaśnień w zakresie spraw finansowych dotyczących siwz. Analiza i ocena ofert, a w szczególności sprawdzenie dokumentów finansowych.

4.

Członek

Katarzyna Kapelka

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: opracowanie projektu specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ustalenie sposobu obliczenia ceny oraz kryteriów oceny ofert. Analiza i ocena ofert, a w szczególności sprawdzenie kosztorysów i formularzy cenowych.

5.

Członek

Bogusław Zyskowski

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia, a w szczególności: określenie warunków udziału w postępowaniu oraz wymaganych od wykonawców oświadczeń i dokumentów, pouczenie o środkach ochrony prawnej. Analiza i ocena ofert, a w szczególności pod względem formalnym.


§2

 

Komisja Przetargowa rozpocznie pracę z chwilą powołania i działać będzie zgodnie z Regulaminem Pracy Komisji, stanowiącym załącznik do niniejszej uchwały.

 

§3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia i ma moc obowiązującą 6 miesięcy.

 

 

Członkowie Zarządu:

Przewodniczący Zarządu

Leon Strębski

Jan Zalewski

Jerzy Woźniak

 

Tadeusz Wołosiński

 

Maciej Szewczak

 

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach

Wytwarzający/odpowiadający: Radosław Jaszczołt

Wprowadzający: Radosław Jaszczołt

Data wprowadzenia: 2005-04-07

Data modyfikacji: 2005-04-07

Opublikował: Radosław Jaszczołt

Data publikacji: 2005-04-07