Biuro Rady Powiatu

1. Do podstawowych zadań biura rady należy prowadzenie następujących spraw:
1) obsługa kancelaryjno-biurowa oraz merytoryczna Rady i jej Komisji, w tym:
a) gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i poszczególnych Komisji,
b) przygotowywanie sesji Rady i posiedzeń Komisji,
c) opracowanie materiałów z obrad Rady i Komisji Rady oraz przekazanie ich właściwym adresatom,
d) sporządzanie protokołów obrad Rady i posiedzeń Komisji Rady,
e) prowadzenie rejestrów:
    - uchwał rady,
    - wniosków i opinii komisji,
    - interpelacji i wniosków radnych,
f) przyjmowanie oświadczeń majątkowych od radnych powiatu,
2) organizacja kontroli społecznych Komisji rady,
3) podejmowanie działań związanych z nawiązywaniem i rozwijaniem współpracy oraz wymianą doświadczeń z innymi Radami,
4) upowszechnianie i przekazywanie środkom masowego przekazu informacji o działalności Rady i jej Komisji.
5) przekazywanie aktów prawa miejscowego stanowionych przez powiat do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego

2. Przy realizacji zadań Biuro Rady Powiatu współpracuje:
z Wydziałem Organizacyjno-Prawnym w zakresie zadań związanych z wyborami do Rady Powiatu i w zakresie opiniowania uchwał kierowanych pod obrady Rady,

Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Woźniak

Data wytworzenia: 2021-01-20

Wprowadzający: Piotr Pietrasiuk

Data modyfikacji: 2021-07-16

Opublikował: Piotr Pietrasiuk

Data publikacji: 2021-07-16