Sekretarz Powiatu Siemiatyckiego

SEKRETARZ POWIATU

Do zadań Sekretarza należy zapewnienie sprawnego funkcjonowania Starostwa a w szczególności:
1. właściwej organizacji, czuwania nad terminowością i tokiem wykonywanych zadań w Starostwie
2. czuwanie nad opracowywaniem projektów aktów wewnętrznych regulujących strukturę i zasady działania Starostwa i jego komórek organizacyjnych
3. nadzorowanie toku przygotowywania projektów uchwał Zarządu oraz prac związanych z organizacją posiedzeń Zarządu
4. koordynowanie prac dotyczących przygotowywania i wnoszenia pod obrady Rady projektów uchwał i innych materiałów przedstawianych przez Zarząd
5. wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Starostwa w zakresie ustalonym przez Starostę
6. zapewnienie warunków materialno-technicznych dla działalności Starostwa
7. nadzorowanie procesu komputeryzacji, zakupu środków trwałych
8. wykonywanie innych zadań powierzonych przez Starostę w zakresie określonym przez Zarząd.
9. realizacja kontroli zarządczej w starostwie
10. W razie nieobecności Starosty i Wicestarosty funkcję kierownika Starostwa pełni Sekretarz, w takim przypadku przysługują mu wyłącznie uprawnienia Starosty jako kierownika Starostwa.

 

Selretarz Powiatu bezpośrednio nadzoruje i koordynuje pracę nad następującymi wydziałami i samodzielnymi stanowiskami pracy:
1. Biuro Rady Powiatu,
2. Wydział Organizacyjno – Prawny,
3. Inspektor Ochrony Danych Osobowych
4. Administrator Systemów Informatycznych


Metryka strony

Udostępniający: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach

Wytwarzający/odpowiadający: Jerzy Woźniak

Data wytworzenia: 2021-01-20

Wprowadzający: Piotr Pietrasiuk

Data wprowadzenia: 2003-09-26

Data modyfikacji: 2024-05-08

Opublikował: Piotr Pietrasiuk

Data publikacji: 2003-09-26